Vaga customer support PCD
- Tags:
- empresa confidencial, vagas pessoas com deficiência, contrato CLT.
Detalhes da Vaga
· Provides support by addressing customer requests, inquiries, and/or questions through email, phone, or live chat troubleshoot, document, escalate, and manage trouble resolution in the best interest of the customer and company · May provide support in 1 or more languages · Works on tasks outside of the queue as assigned by management Process (Improvement/ Development/ Management/ Documentation) · Consumers of process documentation · Responsible for alerting team leads and managers for discrepancies · May make recommendations for process improvement Business Systems · Develops knowledge of and learns business systems (e.g., Siebel , CSC, ECP) within the GSD · Recognizes and escalates when standard processes are not functioning correctly Previous experience with Customer Service · High School diploma; · We are looking for a hands on person who is passionate about working with customer and is willing to enhance their experience with Equinix; · Undergraduate diploma or currently enrolled in a University is a plus; · Advanced English and Spanish is required; · Microsoft Office Intermediate. Benefícios serão informados para os candidatos aprovados. Compatíveis com uma multinacional.
Faixa Salarial
R$ 2500,00 - R$3000,00 .
Benefícios
Escolaridade Mínima
Ensino Médio .
Habilidades requeridas
INGLÊS E ESPANHOL FLUENTES
Idiomas
Espanhol - Avançado; Inglês - Avançado;
Local de trabalho
Rio de janeiro / RJ
Quantidade de Vagas
1 vaga para PCD.
A empresa tem Acessibilidade para PCD?
Sim.
Deficiência
Não informado.
Importante
Candidato PCD, lembre-se de atualizar seu currículo com o número do CID e com um breve descritivo de sua deficiência para facilitar o recrutamento e seleção.